No Cars Go

Ny fin dag. Idag har det snöat. Har tittat på min mobilräkning och insett att jag måste börja tänka på att använda mobilen lite mindre frekvent. Det är lite överdrivet.

Ny månad. Ny spotifylista.
Bästa Oktober

Håller på att planera med papperslösafesten, CLUB ZAGREB. Haha, det blir nog skitbra tror jag. Bara det kommer tillräckligt mycket folk. Men det ska nog inte vara omöjligt. Det är inget annat jag vet om den helgen så. Svartklubb med balkantema. Ja. Det roligaste är intresset för spellistan som vi la upp i Facebookeventet.

Quiz imorgon. Förälder och syskon till helgen. Vem vet Tyra kanske kommer en dag tidigare, om inte så blir det tackfest, och den kan ju helt enkelt inte bli dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback