ett sällsynt exemplar, II

Sitter och förälskar mig i PSl, hype och annat fint från SVT och inser att jag nästan har glömt bort ettan och tvåan pga av allt trist som finns där. Tur att jag nu hinner upptäcka att det finns något annat också som dessutom inte innehåller någon skitreklam.

Har även ägnat dagen åt kvalitets-TV som Idol. Guilty pleasure. Trevlig kväll igår med gottt fyllekäk. Platå igen och det får vara nog nu, jag måste ju faktiskt inte gå ut. Under kvällen spelades 0 bra låtar och jag såg 1 snygg kille. Dessutom tappade vi bort typ alla vi kände. Lite jobbig situation, att det dessutom kostar 100 spänn att komma in och jag spenderar alldelles för mycket pengar på öl och utomhus gör det inte bättre. Nej. Då får det vara. Men det är så jävla tråkigt att gå hem när man är sugen på att gå ut bara.

Helgen kan nog bjuda på roligare underhållning. På fredag spelar MOMOFOKO på klubb din mamma. Det ser jag mkt fram emot och på lördagen är det finsittningen. Eftersläppet är det som gäller och jag tror det är finsittning hemma hos oss innan dess. Så det blir nog väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback