hata synsam

Nu har jag inte kunnat komma in på synsams hemsida för att kolla vad jag behöver för styrka på linser när jag ska beställa. Detta eftersom lösenordet jag fick av dem inte funkar och inte gör det även när jag återställer hela skiten och får ett nytt, så pågrund av detta kan jag inte beställa nya varken från dem eller någon annan. Och när jag ringer dom så kan såklart enda butiken som har öppet idag inte hjälpa till eftersom dom inte har några linser där. JOBBIGT! Ibland måste man bara få avreagera sig. För jag ser verkligen ingenting. Haha. Nä nu ska jag treva mig fram till biblioteket och låna lite böcker.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, sånt där kan man ju bli vansinnig på. Dumma Synsam.

Postat av: emma

Vad störande!

2006-11-05 @ 12:44:57
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: L

jag vet. så nu får jag gå i blindo ett tag till :(

2006-11-05 @ 14:12:53
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback