hemma igen

kom egentligen hem i förrgår men sak samma.

Sthlm var riktigt trevligt. Hänga med Hanna i 5 dagar kan bara inte bli fel, dessutom lyckades jag ju komma hem med en jacka efter två hela dagar på stan enbart letandes efter jackor. Haha, kraven blev bara lägre och lägre men nu är jag supernöjd.

Såg även Djävulen bör Prada med H och Malmötjejerna. Den var bra. Inte djup utan snarare väldigt ytlig men skön ändå. Den var värd sina pengar. Fast det är klart, cyniska jag hade nog gillat om slutet blev liiiite mindre lyckligt. Helt plötsligt fick hon bara en uppenbarelse. Hm funkar det verkligen så i verkliga livet. Det har iaf jag aldrig varit med om. Nej det köper jag inte, men trevlig var den. Efter bion så stötte jag på Skövde-Liselott. Hur otippat är det. Har inte träffat henne på några år, haha frick världens chock men det var riktigt kul att ses. Måste åka till Skövde snart. Saknar mina västgötar.

Och trots äventyr i bil i timmar så han jag till planet genom snökaoset i Sthlm. Stackars H som skulle ta sig hem från flygplatsen också, för mig var det ju bara en enkelresa.

Kommentarer
Postat av: Albertmariann

Nice site, regards from the netherlands!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback