Dagens skratt

Jag vet att det här är mitt typ sjuttioelfte onödiga inlägg för dagen, tippar på att det beror på läxorna, men om det var någon som såg P3 Guld-galan som kommer människan att förstå.

Anders (anders och måns anders) fick i uppgift att presentera årets grupp kanske... kommer inte ihåg så bra vad det var han presenterade men iaf. Innan så stog han och pratade om hur bra det var för kent att dom hade kent som namn för när dom väl hade lagt av sen, så funkade fortfarande namnet. Sedan fanns det såklart exempel på bandnamn som inte funkade så bra. Tillslut kom han till "I'm from Barcelona" och kom då fram till att det avr helt okej för att om han t.ex sa:
 - Hi, I'm Anders
Så kunde dom svara
 - I'm from Barcelona.

Haha, det är verkligen totalt lamt. Men jag skrattade så jag höll på att dö. För dom som inte såg det finns det säkert att koll ain på svt's hemsida. Det är verkligen verkligen verkligen värt det. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Caspersabrina

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback