Moneybrother

Pengabrorsan är ju rätt aktuell med sitt nya album och kom att tänka på att jag älskar hans stil. Inte för att det är okänt han har ju vunnit priser för det men tycker ändå att det är värt att uppmärksammas.

För ett tag sedan.. ganska länge sedan egentligen skrev jag om the Hives och deras kläder. Tyckte att det var rätt kul och tänkte att jag kanske borde ha det som ett återkommande inslag på bloggen. Sen sket det sig som med de flesta av mina idéer. Men någon gång då och då kan ju inte skada. En gång i halvåret kanske. Hehe.

Iaf Moneybrother. Toksnygg och toksnyggt klädd. Detta är iofs bara en bonus utöver den trevliga musiken. Kan det bli bättre?!

110973-140110973-136

Kommentarer
Postat av: Anna

Han klär sig verkligen snyggt:)

Postat av: Lisen

japp :D haha

2007-01-11 @ 16:23:27
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback