top 5 - 2006

110973-128

Tänkte att det var ett tag sedan jag gjorde en top 5 lista och vad passar inte bättre just nu än att göra en top 5 lista över de saker som var bäst (eller iaf mest minnesvärda) under 2006

  • Winnerbäck på Zinken. Oslagbart. 18 000 pers är inte så lite, det var magiskt.
  • Ollonborrarna på Ribban i somras. Frågan är om ollonborrar inte är mer skrämmande än vad fiskmåsar är.
  • Frankrikeresan med franskgruppen. Det var töntigt och roligt och jag har nog aldrig känt att livet var så underbart som när vi satt i gamla Cagnes och lyssnade på Daniel Lemma.
  • Mina, Hannas (och Sofias innan hon åktes) nätter. Hur man blir av med en kille på 10 dagar har nog aldrig varit bättre.
  • Några underbara vänner som antagligen inte vet att dom har gjort det lättare för mig att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback