Varför alla dessa åldersgränser?!

Ibland suger det verkligen att inte vara 18. Inte för att jag inte får gå ut, utan som nu för att jag inte får komma in på KB. Men vad ska man göra åt saken. Det är bara det att Forest and Crispian ska spela på KB med Chap Thrills som förband och hur många gånger lär det hända i historien?! Zero. Förstår att dom sätter 18 när det är ett mer lokalt band som spelar och man vill få intäckter på annat håll. Men ändå. När ska man annars få se dom?! Ska jag vänta tills jag blir 18? Jag kan sätta mig utanför och försöka lyssna på det dom spelar genom dörrarna. Om man trycker näsan mot dörren kanske jag t.o.m. ser lite, men trots att jag gärna skulle vilja se F&C igen så tror jag inte att jag spenderar flera timmar utanför KB den 2e februari. Avundas er som har chansen att komma in.


110973-135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback