Katta Pirat och Sjörövar-Mange

Har de senaste två dagarna lekt sjörövare på förmiddagarna tillsammans med orkestern. Vi har haft barnkonserter och sjunigt sånger. Det är faktiskt förvånansvärt kul. Och det är svårt att hålla masken när hela orkestern sträcker upp armarna och försöker likna palmer på beställning.

Fysikprovet i torsdags var... jag vet inte. Det gick över förväntan men mina förväntningar har å andra sidan aldrig varit så låga som i torsdags så jag förväntar mig inte allt för mycket.

Igår var jag på stan med Sara och Simon och han avnjuta en bakad potatis på Graffiti innehållandes kyckling och ädelostsås. Dom är goda dom. Han även kolla lite skor och kolla vad det är för fel på mina fötter. Enligt apparaten på stadium så går jag inåt med fötterna (trampar i hålfoten) och sen var det något mer också men det kommer jag inte ihåg. Och om någon någon gång är på triangeln måste man pröva massagestolarna. Det var en mkt underlig upplevelse men jag var härligt avslappnad efter 8 minuters knådande. Det tar rätt hårt på ryggen att springa omkring på stan i timmar med en saxofon och en skolväska på vardera axel.

Kollade även på Lets Dance finalen (tyckte nog att Tobbe skulle vinna) och käkade massor med marschmellows. Verkade som att det bara var jag som gillade dom inte så smart drag av mig att köpa dom. Ska komma ihåg det till nästa gång. Trevligt var det iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina marschmellows gick åt idag:P

2007-03-31 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback