Underbara älskade

Har inte sett filmen men har tänkt att göra det... men tycker om titeln.

Man undrar ju vad jag har gjort för att förtjäna det här. Lillasyster kommer in på rummet med en gigantisk bit kladdkaka som hon bara skänker bort. Inget "om du bäddar min säng i en vecka" eller "om jag får låna din nya klänning" utan bara helt sådär. Haha dagens underbaraste är det definetivt. Åh vad glad jag blev :D

Hade även tänkt att lägga in en bild på mitt kap från IKEA. Två stuvbitar från fyndhörnan för tio kronor som resulterade i en kjol. Men jag har lyckats glömma dockan till kameran hemma hos mamma så det blir inte :(

Kommentarer
Postat av: Catja

Har inte sett filmen. men har hört att den ska vara tung, och sorglig... så jag klarar nog inte av att se den just nu.. kanske i framtiden! Hoppas du inte blir nedstämd av den! =)

Ja ja lägg ut dina IKEAfynd genast!

Postat av: lisen

nej skulel vilja se filmen. den söta pojken från "den bästa sommaren" ska ju ha växt till sig dessutom. ska lägga ut kjolen och även lite annat så fort jag har letat reda på dockan.

2007-03-06 @ 16:28:04
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback