helgen

Det har varit en rätt revlig och lugn helg. Eller jag vet inte. Typ normal helg. Fredags var jag hemma. Hade gäster och grejjer och fick käka marulk för första gången i mitt liv. Så nu har jag käkat sophiesfisk :D I lördags låg jag och latade mig hela förmiddagen och sen var det fika hemma hos mamsen med massa männsikor, Emma var nere på besök från sthlm bl.a. På kvällen grillade jag med några kompisar och lärde mig att man inte ska glömma småtomater på spett på grillen. Dom bränner fast. Men bananerna var goda, och marshmallowsen. Det var iaf mkt trevligt. I går jobbade jag och spelade tennis. Min tränare upptäckte att jag hade svarta sulor på mina skor så jag fick inte spela i dom. Jag han springa sönder mina strumpor under den timmen. Vet inte hur jag ska lösa det här problemet nu. Jag tycker ju om mina skor :( Jobbade på duktigt iaf så det får väll ses som gårdagens höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback