humor

Fick ett mail från en kompis jag håller på att göra sötningsmedelsprjektet med. Jag vet inte om det är för att jag är trött och otroligt insatt i hela grejjen som gör att jag tycker det är furktansvärt kul. Men kan ju bringa världen ett till skratt är jag mycket nöjd. Hela vårt projekt är väldigt komiskt då lärarna inte ens trodde på vår idé från första början och nu har tvingat oos att skriva om "allt" vilket har resulterat i ungefär det dubbla antalet ord som är tillåtet när vi har kortat ner det maximalt. Så imorrn ska jag slopa min älskade sovmorgon och gå till skolan och jobba ihop det matrial vi har med de andra. Och sen får vi helt enkelt hoppas på att kraften är med oss för nu finns det inget annat vi kan lite på.



"Hej alla

Som jag ser det kan man nog korta ner mitt ännu mer, men jag kan iksominte göra det - om ni fattar vad jag menar, man kommer till en punkt när man inte ser sina fel längre och blir typ blind ni vet. Hursom är kemigrejen t v monikas papper ökad till 420 ord och slaskgrejen minskad till 760...

med det har jag ca 1200 ord, om man räknar preliminärt på det jag har fåtthittills blir allt ca 2800 ord. (vi låter siffrorna tala försig själva)

nämen det vi skulle kunna göra är att slakta ett helt område (som ju känns dumt) men ja, min åsikt är att vi kortar så mkt vi kan å snackar med lärarna imorrn. för de har faktiskt lite skuld i det"!"!!!!

nåja, jag jobbar lite till men sen somnar jag å går upp lite tidigare imorrn tror jag.
jag tänker inte skriva "lycka till" utan något mer - somjag ser det - KRAFTFULLT:

MAY THE FORCE BE WITH YOU!


P.S. ja då vet man att jag är lite trött - när jag citerar star wars!? D.S."

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg layout!!

Postat av: lisen

tack så mkt. fast själv tycker jag den är rätt råkig för tillfället :D

2007-05-31 @ 16:48:30
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback