Sötningsmedel

Sista dagen innan inlämning för den skriftliga delen av vårt projekt om sötningsmedel. Efter att ha läst om alla tvivel om sötningsmedel (på båda hållen) i två veckor nu är jag numera en anit-sötningsmedel människa. Ska absolut inte äta det annat än om det är nödvändigt. Sötningsmedel finns ju nämligen i t.ex. tandkräm och mediciner. Men typ läsk eller ketchup, sjukt onödigt. Och för alla er som någon gång har köpt t.ex. kakor utan socker kan jag informera er om att man ersätter sockret med sötningsmedel och mjöl och därför blir energiinnehållet i princip lika stort. Aja. Som en liten parentes också. Sukralos är klorerat socker, aldrig mer att jag sätter mig och käkar klor.

Till något trevligare. Dagens myspace är
Pipettes.
Underbart tjejband som man inte kan bli annat än glad över. Dessutom är videon till låten ABC bland de snyggaste jag har sett. Gå in och kolla!!!

 

Kommentarer
Postat av: Fliickan

compiled och katleen edwards?

Postat av: lisen

mhm. men ingen av dom kunde jag få hem. så himla typiskt.

2007-05-28 @ 23:20:44
URL: http://flisens.blogg.se
Postat av: Mattissigrid

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-12-02 @ 16:42:59
URL: http://mattissigrid.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback