långfika

åh jag älskar att långfika. det finns dock vissa saker jag hatar med att fika också. det kostar pengar och man äter upp kakan och dricker upp kaffet/teet alldelles för fort. Det finns det inget att göra åt.

Jag ogillar espresso house skarpt. Det är iofs helt okej men det är icke billigt och det är alldelles för mainstream. Haha. Jag vet det är skittöntigt att skriva så men det känns tusen gånger bättre att sitta på något mysigt intimt café än ett som finns i varje gathörn.

Jag har hittat mitt café. Cosmopolitan café. Det är mysigt och rött (iofs dåliga stolar) dom har underbart goda pajer och kakor och teet och kaffet är billigt. Bra alltså :D Dessutom spelar dom sköna hits från förr. Nu pratar jag inte gamla 60-tals hits utan det här är 90-talets the corrs och liknande. Me like :D

Kommentarer
Postat av: Ramak

Hej....sökte bara på google o hamnade på din blogg..
o blev så glaaaad. så nästa gång du e på cosmopolitan o hälsar på så bjuder vi på en cappuccino....Hälsa fr Ramak bara.
Hälsningar | Ramak


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback