ping pong

Igår kväll spelade jag pingis, det var kul. Sen när glömde man bort gamla nöjen som att spela pingis. Jag funderar på att införa dte igen. Gamla nöjen alltså. Typ spela fotboll, brännboll. Det känns som att livet just nu går ut på att fika, titta på filmoch gå ut. VÄLDIGT fantasilöst. Spelade rundpingis på fyra och nu har jag en stor blåsa på minhögerfot i kombination med en förhårdnad. Men det var det värt. Jag måste tänka tillbaka på andra gamla nöjen.... Men jag kommer inte på några. Leka med Barbies tror jag ändå att jag har kommit över. Men man var så fantasifull när man var mindre. Uppe i Värmland har vi en bondgård. Där brukade jag och mina kusiner hoppa från taknockarna ner i höet. Det var kul. Sen sov vi där. Sen fick alla allvarliga problem med andningen pga av allt damm och alla andra små partiklar. Men det var det värt. Som sagt, vart tog alla roliga aktiviteter vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback