Take Care

Är dagens låt. Underbar.

Idag har jag gjort något. Jag har skaffat internetbank. Det gick väll på ungefär 7 minuter. Iofs köade jag kanske 10. Men det blir trots allt bara 20 minuter med cykelturen inräknad. Tänk om jag hade ett sånt tempo med alla mina saker jag ska klara av, då hade dom varit avklarade på max ett par dagar. Nu laddar jag upp en halv dag för att sedan varva ner resten av dagen. Men det är sådan jag är. Det är inte hela världen. Men jag tänker på alla människor som inte är som jag. Gud vad mycket ni måste få gjort. Blir lite trött när jag tänker på det.

Punkt 2. Varför är alla så upptagna och onåbara när jag är supernåbar och helt desperat. Måste umgås för jag håller på att dö av uttråkning. Det finns så mycket att göra när man är i en stad. Och när jag då inte gör någonting blir jag sjukt rastlös. På Valön kunde man inte göra något. Det var frustrerande ibland men mest var det ju väldigt avkopplande. Det skulle inte förvåna mig om jag imorgon kollapsade av stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback