17 december

Ligger hemma och degar. Känner mig helt utslagen. Samma känsla igår, konstigt. Hela linköpingsgrejjen tär på mig. Känner mig inte reda, men blir man någonsin redo liksom?

I måndags var det lite hejdå get together för Lisa. Konstigt att inte träffa henne förrän det är 2009. Var på sunset och drack lite för mkt kanske. Men är det allt man kan dricka för 6 euro så är det.

Igår spelade vi biljard. Det var mkt roligt. Jag fick ner två bollar i samma.... slag, stöt eller vad det nu kallas. Det här måste jag göra om. Sen stannade jag hemma och sov när dom andra begav sig vidare. Tråkmåns är jag.

Har inte orkat engagera mig i något annat än typ lägenheter den senaste veckan. Det har inte ens stört mig att colorado inte har hört av sig på en vecka. Men nu gör det.

Kommentarer
Postat av: Bella

Om du inte känner dig redo för linköping så vänta lite till, ingen press. Annars vore det kul om du hamnade där :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback