Grattis Lisen

Ja idag är jag ju då 19. Får en underbart uppvaknande av Hanna klockan kvart över 7. En fin bricka (av en plåt) med pain au chocolat och en tårtbit plus kaffe. Underbart. Familjen hade ju skickat lite presenter så nu har jag sällskapsresan-boxen och lite annat smått och gott. Har även fått en ipodkudde av min söta bror. Det kan inte vara något annat. Av Hanna fick jag ett diadem och rosa champagne. Wouter och Rezzi hade bakat kakor och jag har skippat alla mina lektioner så det kan ju inte ha varit bättre. Dessutom har värmen återvänt och jag går runt och svettas i min vinterjacka. Vår balkong var varm och solig igen på lunchen. Underbart.

Mamma hade skickat ett mail också och det var en bild på en födelsedagsmuffins som jag fick för två år sedan av Anna. Folk känner mig så väl. Saker att äta är ovärderligt. Fick t.ex. en påse marianne på posten idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback