ikea

Idag har vi förrutom att vi har kollat på luciafirandet i svt även varit och sett IKEA. Underbart.

Tog två bussar och fuskåkte på den sista (jag kände mig mycket rebellisk) och kom fram och satte i oss 15 köttbullar var och en dammsugare för min del. Lyckades plocka på mig lite allmänt krafs och köpte även glögg och pepparkakor. Så nu har jag ett halvt kilo pepparkakor (i en jättefin plåtburk) och en flarra glögg. På hemväg lärde jag mig att aldrig lita på Sofia om man ska ta sig hem. Tydligen skulle vi åka en stadsbuss som hade nummer 24, icke vi hade precis stigit av en sådan. Och jag och Hanna ska vara glömska!!! Så imorrn blir det adventsfirande för hela slanten. Nu är det sista veckan innan vi ska hem liksom.

Letar och letar och får svar, utstrålar jag min fina personlighet eller är folk bara jävligt desperata är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback