Senaste nytt

Okej det är aslängesen jag skrev. Och jag finner inte så stor motivation längre. Men då och då blommar det till och det är ju framförallt mina impulser om att jag behöver skriva lite som jag tillgodoser. Bloggen handlar ju trots allt om mig. Aja skitsam.

Såg flashdance i förrgår. Riktigt crappig film faktiskt. Älskar verkligen dansen och musiken men allvarligt talat tar dte en för liten del av filmen och resten av historien är inte särskilt intelligent. Men den lilla tjejen (vars namn jag redan har glömt bort) är ganska underhållande ibland. En sak som jag dock har fått insikt i efter att ha sett den här filmen är att jag verkligen vill bli vältränad, och jag vill verkligen kunna dansa. Men tyvärr tror jag att dansandet får vänta till nästa liv.

Okej så vad har mer hänt. Jag har varit uppe i sthlm och uppsala och firat nyår. Hade jättetrevligt och kul och har äntligen fått träffa mina underbara kusiners trevliga kompisar.

Dagens soundtrack: Wreck of the Day - Anna Nalick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback