Naturvetardagarna

Har idag varit på naturvetardagarna i Lund. Föreläsningarna är lika uttröttande som vanligt men vi fick äta på vår stammispizzeria. Mycket mysigt. Dessutom kunde vi se att de fina NI-ettorna tog efter traditioen och det känns fint att föra den vidare. Jag älskar att min klass kan bli så uppe i saker att dom har springtävling till pizzerian mot några ettor. Iaf. Det var underbart väder och jag fick sitta på en trappa och mysa. Det är så livet ska vara. Man ska sitta på trappor i solen. Det är livet.


Jag har hittat en underbar vårlåt som får mig att vilja ligga i gräset med solglasögon på nästippen och bli spådd hela dagen med ett grässtrå.

Pacific! - Sunset Blvd

kolla upp på myspace förslagsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback