Sommarjobb

Det känns som att jag har sökt en miljon sommarjobb idag. I själva verket har jag sökt ett.... eller två har jag faktiskt sökt. Plus att jag har tittat ut ett där jag ska lämna mitt CV personligen. Det här går framåt. Någon som vill erbjuda ett jobb till en positiv och ordentlig artonåring.

Jag måste få ett jobb för annars skiter sig allt med frankrike. Eller det går säkert att lösa på ngåot sätt. Men det hade varit mycket bättre om jag hade haft pengarna innan. Har iaf hittat en utbildning nu som inte kostar skjortan. Eller det kostar men inte 30000 som alla andra. Har nämligen hittat en utbildning i Aix som kostar 12000. Låter bra tycker jag.

Åh jag vill tillbaka till Aix, och jag vill dit med Hanna. Underbara Hanna. :D Det skulle vara helt perfa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Lisen! Aix aix aix, det finns liksom inte ord... :D

2008-03-24 @ 17:54:37
Postat av: Anonym

hahah nej det finns vekrligen inte det. längtar så. dte är skönt att ha något attse fram emot.

2008-03-24 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback