Uppsnärjd i det blå

Just nu är jag så galet lycklig. Allting känns bara så himla bra. Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av min lycka. Jag känner det lite som att jag vill springa 3 varv runt jorden. Bli OS-vinnare i en sport jag aldrig har utövat. jag vill bada jag vill skrika jag vill sjunga jag vill pussas. Jag vill göra allt känns det som.

Jag tror inte det här är något bra tillstånd. För snart kommer det antagligen gå nerför igen och då kommer jag slå mig hårt. Men tills dess ska jag snjuta allt jag har av stunden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men njut så länge det varar...

2008-05-13 @ 22:06:35
Postat av: lisen

oh ja det ska jag

2008-05-13 @ 23:42:36
Postat av: Alexkaia

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback