4 November

Nu är lovet surt vilket suger. Dock har det någrolunda bra vädret kommit tillbaka så man får väll ta det goda dmed det dåliga.

Har varit på Sandro och plockat på mig kort på snygga reklamkillar. våra väggar är så tomma så nu är det dags att dekorera dom med något snyggt iaf. Har köpt lite äpplen och kollat i massor av fina kokböcker som jag vill köpa. Har än så länge köpt en... men det känns som att jag kommer bli ägare till ett antal fler innan jag åker hem. Dom har garanterat inte sådana här kokböcker i sverige. Dom är ascoola. Jag vill ha dom allihopa men dom allra häftigaste är såklart dom dyraste och efter veckan då Tyra har varit här måste jag nu leva på 0 kr i en dryg vecka, vilket uppriktiggt sagt suger. Men jag har lite läxor och som Sofia säger så är det bara att ersätta mat med läxor, billigare och plus att man får sin läxor gjorda. Annars är te ett väldigt bra substitut. Det är jävligt billigt samtidigt som det ttar sin lilla tid att dricka. Perfa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback