Det slutade bra

Ingen kräksjuka.

Vi kollade på vänner hela kvällen och åt kanelbullar tills vi var sprängfulla. Då delade vi en avokado så att det iaf skulle kännas som att vi hade ätit något normalt. När klockan närmar sig 11 får vi sms från våra engelska vänner som tycker att vi ska komma och festa med dom och efter ett nej till svar blir dom besvikna och väntade sig mer, och jag menar vad skulle vi göra, vi representerar ju faktiskt sverige. Många drinkar och 4 timmar senare stack vi till scat och dansade. Och nu fanns det till och med plats att röra sig på så det var ju jätteskönt. Hemma i säng halv 5, 5 och det var minst sagt skönt.

Idag har jag köpt världens finaste kappa. Den är perfekt. Jag kommer att älska den väldigt länga hoppas jag. Köpte även ett fint svart linne. Bara för att vi ska till Paris. Jag kan inte sunka runt i Paris i fula kläder. Det går bara inte. Jag vill ju känns mig Paris, inte bara vara i Paris. Shit jag kan inte fatta att det är nästa vecka som vi åker. Ojojoj. Måste leta upp lite bra affärer. Jag ska iaf gå på loppis har jag bestämt mig för. Hoppas att vi får metrokort och inte enskilda biljetter. Jaja. Men det är ju bättre än inget. Infomöte nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback