underbart

Jag har tydligen världens bästa roomie. När jag kom hem idag hade hanna städat, tagit hand om möglet, köpt ljus och tillverkat en mkt fransk adventsljusstake (4 vinflaskor) och dessutom köpt en stor kakbit till mig. Underbar.

Vad är det med att hålla handen, jag klarar det inte. Äckligt. Jaja, ikväll här det alkoholfritt thanksgivingparty. Känns lite jobbigt bara att vi skulle ha fått gratis dricka. Men sånt är livet när man har en vit vecka. Och det ska vi ju inte bryta nu i sista sekunden.

Nej nu håller jag för tusan på att frysa ihjäl. Måste hem.

Paris var grymt om jag inte har sagt det innan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

nej, det är jag som har världens bästa roomie, men jag är nr 2 lr hur? ;)

2008-12-07 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback