8 october, datasalen

Enligt vad jag har hort kommer dom att komma igang med wifi har i veckan vilket betyder att senast nasta vecka kommer jag kunna komma med normala uppdatering med prickar och ringar over bokstaverna och aven bilder, vilket ju kan vara en fin omvaxling till alla ord.

Igar var min lediga dag och jag och Hanna (som hade haft en tidig morgon i skolan) traffade Sofia for att kopa avocados pa marknaden. Traffade pa Wouter och sen kom aven Lisen. Jag inhandlade tre tomater som smakade mkt gott. Sen fick vi se wouters lagenhet och den var riktigt fin faktiskt. Plus att han har tv (seventh heaven dubbat till franska) och internet, och det finns det mer an skal att vara avundsjuk for.

Var lagenhet ar mkt fin men den saknar ju tv och internet och bocker och sant dar som ar utmarkt tidsfordriv hemma. Jag maste seriost hitta biblioteket for nar jag far trakigt nu satter jag mig med datorn och spelar mahjong, och det har blivit alldelles for mkt tid framfor mahjong.

Pa kvallen kom Sofia, Edgar, Lisa och deras fjarde och sista rumskompis Gracie over och kvallen tillbringades pa balkongen i mkt franskt manér over en (tva) flaskor vin.

Dock vaknade jag idag av att det askade sa det fina vadret igar kvall var tydligen bara sa pga av den standande askan, men jag antar att jag inte borde vara bitter mmed tanke pa att det har ar den forsta icke soliga dagen pa hela vistelsen. Battre ytterligheter an ett gratt malmovader.

Nu ska jag ga frobi biblioteket och se om det har oppnat. Isf ska Harry Potter eventuellt fa folja med hem till mig annars blir det vall sex and the city... eller pulp fiction. Tur att jag inte har lyckats kolla mig igenom hela filmbiblioteket an. Jag har manga timmar framfor mig.

Bissoux


Kommentarer
Postat av: Christina

Hah, kanske att jag kan berätta över mail snart :) Låter som du också har en trevlig tid, härligt!

2008-10-08 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback