9 oktober, trott

Har precis haft tre timmars lektion och sprang in i datasalen en minut innan jag ska sticka hem och ata.
Igar var ju som sagt varsta regnet nagonsin. Men medan Hanna hade lektion forsokte jag ta reda pa en Harry Potter bok. Sa det blev ett besok till biblioteket for att upptcka att den fanns pa ett annat bibliotek. Sa jag gick dit istallet. Men for att skaffa lanekort var jag tvungen att ha nagot slags bevis for vart jag bodde plus 15 euro. Men jag borjar tro att det faktiskt kan vara vart det, jag maste ju varva franskbockerna med nagonting. Gick till Ed och kopte "grovt" rostbrod (behover nagonting att ata mellan hannas och mina maltider) och Marchmellows. Genomfrusen och blot krop jag ner i sangen och mumsade pa marchmellows, pate a tartiner och SATC. Pa kvallen stack vi till Nicolas som hade lagnheten full. Vi var tysta och snalla men folk klagade anda sa vi drog till nagot stalle som var trevligt och jag fick ga in gratis (tackar for nar dom har daligt med vaxel). Hemma vid kvart over ett och jag kan bara saga att jag var glad att det inte var jag som borjade 9 (det var Hanna)

Kopte dessutom ett par kinaskor igar som jag ar valdigt fortjust i.

Nej nu ska jag hem och koka mig lite nudlar, det ar allt jag har ork till. Fransklararen har namligen overrost oss med laxor, till imorrn. Men men jag ska inte klaga nu ar det iaf lite battre tempo pa det hela. Mme Garcia armin favorit hittills.

Bissoux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback