Så omständigt

Sitter och pillar med ansökan för csn. Tyvärr är det inte så lätt som att fylla i något internetformulär utan det är kopiering av betyg och annat som gäller för att sedan skickas in. OMSTÄNDIGT. Mitt kopierande ackompangeras av Lisa Ekdahl. Det roliga är att det var min första skiva någonsin och tror jag fick den när jag var runt 6, 7 kanske. Hade hört vem vet inte du och ville ha den men jag var dum och specificerade inte min önskan och fick helt fel skiva. Har inte lyssnat på den sedan dess, men nu upptäckte jag precis att Lisa Ekdahl inte alls är särskilt dålig. Jag har en visdag. Har lyssnat på Cornelis och Lisa. Men när den här skivan är slut har jag nog tyvärr inga fler visor.

Kommentarer
Postat av: Bella

Lisa Ekdahl är hur bra som helst. Winnerbäck är ju med och körar på hennes senaste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback