Vart försvinner den

Okej jag vet att man kanske inte borde klaga över flyg som kostar runt 1000-lappen till Nice. Man flyger ju trots allt över hela europa. Men vad hände med den braiga linjen mellan göteborg/sthlm och Marrseille. Varför kan inte Ryanair informera om det. Så imorrn ska jag ställa klockan och hoppa upp och fråga onlinesupporten om vad som händer. Förhoppningsvis får jag ett svar. Helst skulle jag vilja få svaret: den kommer att finnas kvar det är bara att vi inte har bestämt när dom flighterna ska gå. Det vore drömmen. Åh så underbart det hade varit. Jaja. Jag får väll leta vidare. Sterling har flygbiljetter för runt 800 hem vid jul. Problemet är ju bara att dom går från Nice och att man då måste betala buss till Nice. Alltså 200 spänn extra. Så som sagt, 1000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback