det skulle inte varit samma sak om solen sken

Vädret är faktiskt vackert här i LLinköping för tillfället. Basgruppsträff hela förmiddagen och eftersom vår handledar var sjuk gick det väldigt effektivt, vi funkar mkt bättre utan henne. Dumma handledare. Somnade på bussen hem med underbar musik i lurarna (bl.a. Oh the Vampyre - AA Bondy) Svinkallt ute men som sagt solen lyser iaf och det var väldigt vackert och vårlikt. Man kan iaf känna att det går mot ljusare årstider.

Cykellappen gick hem tillslut iaf, trodde jag skulle bryta ihop av nervositet... men det gick bra. Ikväll är det läskig date med okänd människa. Inte så taggad med tanke på att människan dansade som en apa, kanske är därför jag gick med på att träffa honom igen, jag tyckte synd om honom. Äh strunt samma, det kan nog vara snabbt överstökat. Ikväll spelar ju Park Hotell på [hg] men ingen har anmält sig som offer att dras med än så det kanske inte blir något. Får se....

Jag måste ha mina csn-pengar snart. mkt snart. För nu är det kritiskt nära pank alltså. Dumma Frankrike som inte kan snabba på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback