dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän

Söndag och jag lyckades sova bort hela lördagen, men det var det värt. Kvart i sju gick jag upp och kom på att jag hade ungefär tre minuter på mig att ta mig till Hanna, sjävlklart klarade jag inte det här utan var där ungefär en och en halv timme senare. Popcorn och förfest och sen till hennes bror och sen mötte vi upp med Rasmus, Oscar och flickvän för att gå till flamman. Fick höra daft punk och jag och rasmus gick i taket. Härligt. Annars gick jag runt med en stämpel på insidan av handen som skrek kärlek till mig hela kvällen och jag ville bara spy på den lite hela tiden.

I fredags käkade jag risotto för första gången på hur länge som helst, spelade piano och kolla på Black Books. Så nu är det bara att försöka hitta resten av serien. Har två säsongen kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback