Say It To Me Now

Fast i Once soundtrack. Har knappt lyssnat på hela innan utan bara Falling Slowly. Det får jag tacka spotify för.

Såg Solen i ögonen igår, dokumentären om Lars Winnerbäck. Och visst jag är ju Winnerbäckfrälst men de senaste åren har jag iaf kunnat vara lite kritisk till honom och jag tyckte MKT om filmen. Den var bra. Och det känns som Winnerbäck har fått en annorlunda inställning till allt, inte för att man känner honom, men ändå, det är en känsla. Annars har jag som vanligt lyssnat på musik till mitt i natten och lagt mig alldelles för sent. Typiskt. Men kunde sova ut hyfsat idag iaf.

Har varit på akuten. Var helt upprymd när jag cyklade dit. Underbart. Egentligen så gjorde jag ju typ ingenting. Satt och väntade i dryga 4 timmar och var med en patient inne hos läkaren i en kvart kanske. Men det var ändå intressant på något sätt. Det känns så rätt.

Tror jag ska ta det lugnt ikväll annars är det konsert på HG. Men tror jag ska försöka tvätta och städa och plugga och kolla på Solen i ögonen igen kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback