i hope that i don't fall in love with you

Fin låt med tom waits, tack Elsa

Livet är väldigt härligt. Jobbar en hel del för tillfället. Men får lön om ett par dagar och då ska jag köpa mig en kamera. Undrar vad för ngn bara. Jobbigt jobbigt, men jag har ju mina aningar om vad det kommer att bli för en.

Såg Harry Potter igår med Anna och det var fantastiskt. Haha. Kändes lite som efter en spelning, man blev helt fnittrig och kunde inte sluta prata om filmen. Stack till Debaser och drack ett par öl och fortsatte att prata Harry Potter och jag kände att det var fler än en som stirrade lite konstigt på oss, men kom igen liksom. F kom förbi och joinade med moppehjälmen på armen i nyklippt frilla, var lite stolt faktiskt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback