so alive

I fredags var det finsittning och avslutning på nollningen kanske man kan kalla det även om det inte har varit några nolleaktiviteter de senaste veckorna. Kändes lite vemodigt ibland men det var fantastiskt roligt. Både hematologerna och snoozologerna spexade, halva fadderiet var där, MedDans, superfaddrarna och MedSex, har jag glömt något? Och självklart alla ettor. God mat (gud vad det var längesen jag käkade en köttbit) och bra underhållning. Dansade hela natten lång till 90-tals mellanstadiediscomusik, katastrof haha. Tillslut shejpade det upp sig och dom spelade viva la vida, men vad gjorde väll det, det kändes hopplöst tomt utan hanna, sofia, lisa och rezzi. Jag försökte lära min kära klassisar hur man skulle dansa så jag kände mig lite ensam. Försöker få tag på Hanna som inte svarar och Sofia som faktiskt svarar. Fick senare ett sms som löd, tack för påringningen alkis. Men kul var det. Sen skulle vi hem och planen gick från att ta taxi till stan till min cykel, till att ta taxi till ryd till att helt plötsligt åka på efterfest. Jag MedDans och en fadderist och senare även Eva och Anna efter lite övertalning fortsatte natten. Och när jag tillslut kom hem efter att ha blivit skjutsad i klackar över hela stan eftersom min cykel fortfarande var kvar i centrum var det svårt att få ro, tur att Fantomen på operan finns.

igår degade jag hela dagen. Hade inte ork till någonting, både att handla och hämta cykel sköt jag upp och mest av allt sköt jag upp pluggandet. Icke bra. Kollade på pride & prejudice mitt i natten med ett sovande sällskap och vaknade med solen i ögonen.

Ja, nej, plugg var det. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback