Blue Monday

Har suttit och pluggat på stadsbiblioteket, funderar på om det kan va det nya och bra för mig. Det är en helt annan stämning där. Folk går inte dit för att hetsa utan för att ta det lugnt och leta upp en bra bok. Man blir mysig och glad bara av att gå in där.

Quizet gick bättre i torsdags än sist, men fortfarande inte tillräckligt bra för ett presentkort, man får väll gå dit fler gånger. I fredags var det tackfest och jag kan inte minnas när jag var så otaggad senast. Men det tog som tur var inte många minuter efter jag kom dit förrän jag var pepp. Såg 500 days of summer och somnade bums och fick frukostsällskap. Mamma och systrar kom på besök och resten av helgen var väldigt härlig.

Jag mår bra. Det är bara massa fin musik som spelas. Håkan och springa på taken och hoppa bland molnen.... typ.


Såg en riktigt bra film i fredags förresten. The Dreamers. Underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback