Funeral Face

Såg JJ i torsdags på Hg. Det var bra, synd bara att ena halvan av TTA skulle vara så jäklarns dålig på att spela skivor. Men det var himla vackert med videoinstallation och drömsk musik. Fredag gjordes inte mycket alls. Låg och degade till kl 2 och på kvällen somnade jag praktiskt taget vid födelsedagsmiddagen.

I lördags bjöd Erik på världens godaste pasta, och jag tror jag ska önska mig en pastamaskin, det är ju fantastiskt gott med hemmagjord pasta. Elin och jag hinkade vin, kollade på Flight of the Conchords-klipp och gick sen till flamman och dansade dansade dansade. Underbart, vilken rolig kväll.

Cykeltur till Roxen dagen därpå och förutom att det var svinkallt och att O'boyen smakade varma koppen var det väldigt mysigt och höstvacker. Har hittat några till favoritställen i Linköping nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback