Are you still in vallda?

Såååå trött på den här jäklarns stadietentan. Värdelös. Hur bra kan det gå när man får en fråga som inte går att besvara, iaf inte med mina kunskaper i PubMed. Känner mig värdelös. Men efter att jag har genomlidit morgondagen kommer det blir fint. I morgon ska jag träffa J, på fredag är jag ledig förutom anatomigruppen runt lunch, men det brukar också alltid sluta trevligt. På kvällen är det T11ornas barnkalas på örat med Elin och Eva och kanske Ram Di Dam på NH efter det, jag hoppas nästan lite på att det ska vara tråkigt så att man får gå på konserten. På lördagen kan det bli firande av Sofia, och innan det troligen en brunch med rasmus och elin. Det ser ut att bli ytterligare en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback