Tillbakablick

Kollade tillbaka på de senaste inläggen. Värdelöst, jag har ju inget liv. Eller jo jag har ett fantastiskt fint liv, men jag är så trött på att känna mig så maktlös. Jag hade världens flyt i våras, allt var inte frid och fröjd men det kändes iaf som att jag bestämde över vad som hände mig. Nu känner jag mig tvärtom, som att min lycka ligger i andras händer, och det är ingen härlig känsla. Framförallt är det värdelöst att gå runt och oja sig och tycka synd om sig när man inte gör något åt situationen. Upp till kamp för mig själv!

I fredags var jag och såg Momofoko, det var jättebra. Kanske lite smått fantastiskt. Sen dansade vi ett tag och sen gick vi hem. I lördags hade vi finsittning hemma hos oss och jag kunde inte hjälpa att vara lite ofokuserad efter fredagens samtal med elin. Men det var en underbar middag. Kristin hade gjort huvudrätt och efterrätt och elida hade gjort förrätten. Det blev sång och upp på bordet och till och med lite dans innan vi kom iväg till garnisonen och eftersläppet till den "riktiga" finsittningen. Glasen vältes, vin på bord, stolar, knän och golv. Kramar och kärlek överallt. Lyckat, så himla lyckat. Och idag orden att det kan ha varit den bästa förfesten någonsin. Och ja, det var en riktigt bra förfest. Och vi cyklade till garnisonen i regn och kom fram som yrväder och dansade och drack öl tills klockan var 2 och dom stängde. Sov över hos Elin och tillbringade hela söndagen framför TVn och Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback