A New England

Oj det var längesen en uppdatering. Kommer inte ihåg allt som har hänt, men mycket är det säkerligen eller kanske ingenting alls.

Men, i torsdags spelade This is head hos oss på John Doe och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Fantastiskt. Det kändes som att jag skulle spricka. Var pepp redan innan eftersom albumet är riktigt fint men det var någonting som hände när dom stog där på scen. Jag säger bara oj. Efteråt skulle jag gå fram och tacka och säga något smart men jag tror jag fick totalt hjärnsläpp och bara stog och babblade på om hur jag ville att dom skulle hålla på för all evighet osv. osv.

På fredagen åkte vi allihopa till Norrköping för att spela skivor. Först på Broadway och sedan på efterfesten. Trots att jag inte spelade en enda låt på hela kvällen (när ska jag egentligen lära mig det där) hade jag fantastiskt roligt dansandes utomhus i linne, reflexhalsband, en cigg i ena handen och en öl i andra. Det var vår.

Helgens låt var lätt What else is there med Röyksopp remixat av Trentemöller. Fantastisk. Tror inte jag har postat mars spellista. Snart är det ju april men man måste ju få kontinuiteten.

Annars går Domestic Scene med Radio Dept. på repeat. Fy tusan var jag ser fram emot den 13 maj.



Kommentarer
Postat av: Linda

vilken fin blogg du har !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback