Objects of my affection

Det gick ju jävligt bra att inte lyssna på musik. Höm

Det har lagts ut mer peter, bjorn and john på spotify. Tjoho. Underbart. Nu sitter jag bara och väntar på Vampire Weekends nya. Imorrn är det sista delen av tentan och jag ska sätta igång att plugga nu. Tänkte att den är ju bara i 45 minuter så nu kan jag i princip pressa mig hur hårt jag vill, för man klarar av att koncentrera sig i 45 minuter iaf.

Imorgon är det fest, fest, fest. Äntligen.






Det är så fantastiskt vackert ute. Alla träd har hur rimfrost på sig och himlen är alldeles ljus och vattentornet alldeles suddigt och det är så vackert att jag sitter på balkongen och dricker te, trots att det är kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback